▸ macam ***** je ! ... ♬
Thursday 10 March 2011
♥ posted at: @22:56:00
0 wishes // make a wish?


uhhh..!
tekanan perasaan melanda driku !
haish..asik2 aku je,last2 aku la yg d persalahkan..
salah ke aku?sape suh ckap aku penting,sape suh ckap kamu syg kn aku..haa..kn aku da 
push2 suh ckap lg..aduiyai..ble cuti je..kamu start la kn..
aku bukan mitak KETE FERRARI pon..ad ke aku mitak kamu buatkn TAJ MAHAL kt aku?
mitak KAPALTERBANG ? mitak BULAN?BINTANG?
xpon k..aku xnk sume tu..aku cme nk kn cikit je perhatian dri kamu..
just nk rse dri ni d perlukan (ececee..jiwang !)
tp siyes kot..xde memain dah..
uhh..cm sengal je aku wat entry nih..mengarut!
da la..mls ckp sal tu..kang xpepasal aku melalot smpai kutub utara jap g..

stress kot.
hmm..dah2,nati aku study je nk kurang kn pkir2 nih.. (kalu la ma abah aku dgr aku ckp cmni,
mau nye diorang wat kenduri,meraikan anak dara yg soran nih da semangat nk study..huhu,mau nye diorang heboh stu kampong..hahaha)
geli ati aku klu btol aku semangat nk study,salin note lam lecture,xtdo2..
xde tersengguk2..hahahaa..mau nye member2 aku gelak kn aku..
aku ni memg la ske tdo lam lecture,tp salu nye xkantoi pon d lecturer..
cme kengkawan aku la...
korang tgok nih ------->



hahahahaaa...ngokngek.......
pic yg kedua tuh,aku tdo,tp still pegang pen n x melepek kat meja..
style x?huhu..style tu ad la soran mamat neh aja kn..hahaha..
member aku kat sbelah tu pon aja,tgok la..dy pon tdo..huhu..
pape pon,kteorg time nk exam study tw.hihi..
k la..
da merepek ni..dah2..mls layan perasaan lg..bek aku tdo..2 je pengubat kes aku ni..
tataaaa !
tc sume.salam :)

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011