▸ trUst?kepercayaan?? ... ♬
Wednesday 16 March 2011
♥ posted at: @20:10:00
0 wishes // make a wish?


hai sume !
uitt !pe cite ha skang?aku pon da 3ari menghilang dr blog nih,bukan pe pon,aku kn da fly2 ke slangor..huhu
kembali ke zaman persekolahan..kuikui..kolej la..huhu..
adui makkk....byk gle story kot ble daa smpai cni.
da xtaw nk cite yg mne stu..gabra dik oi..huhu..byk sgt nih..xmenang tgan akak nih..huhu..
xde la..sesaje nk wat gempak *aku soran je tergempak sendri..hahaha
korang nk tw pe jd time aku otw blik kolej??haaa..ad ke patot kn,da berpulohpuloh kli aku nek bus an..
ta penah2 bus tuh sesat wa ckp lu..alamak..kecoh gle la..jalan da xkenal,jammed plak tu..memg cri nahas la driver tu..bley plak kontrol2 pandai..cilaka la..nk memanjangkan myanpah aku kt driver tuh *marah tol aku nih..oppss..terover..hihi..
bley plak dy bior kn je makcikmakcik yg da tue2 tuh,,angkot brg berat2 sendri dr tempat simpan
brg tuh..bley plak dy nih..xde ati perot tol..da la benti tgah2 jln,pastu byor mahelmahel,tp xsmpai destinasi..
hahahaa..org plak lalu lalang,tgoktgok..haiz..igt kteorang nih model jalanan ke?haizzz..
sabo je la..ok.dah2..brang yg lepas jgn dikenang bak kte p.ramlee..huhu..

di highway bentong..jammed daa kat tol..haiz

haa..keh2..bukak citer baru lak..entry aku nih nk ckp sal trust..kepercayaan..haa..
cm debat pon ade tajuk nih..wat suspen je..muahahaha..xde la..
aku just nk tye korang la kn..trust nih penting x lam sesuatu hubungan tu??haa..nih la soklan
cepu mas aku..hahaaa..haa.cane2?cecitececite...huhu..
xde la kn..ad da soran tu ckp kat aku..trust ni penting gle la lam hubungan ni..yela kn..
dy ckp,klu xde trust,..cane korang nk hdup sesame nati.. *ye x ye gk..
dy ckp lgi..klu xde trust,mka nye,huru hara la hdup diorang yg xde trust ni..menggelabah
x tentu hala..merajuk nk mampos..xpasal2 bosan..rse di kongkong..queen control..king control..huh..
dan byk lgi la..ble da xde trust,msing2 da bosan and then..mle la pasang skandal..owh !xske2!
matang la ckit kn..aku da kne ceramah free tu and then turut terkesan la ckit..*xbape nk byk..huhu..xngaku
tp btol la pe dy ckp tu..
klu xpercaye,xyah tros kn..keh..huhu...
aku pon salu gk cmtu,mnusia kn..da lumrah..
tp xley la over sgt..curiga tu penting,tp tp tp..
jgn lebih2..jgn smpai si dia da bosan..sape yg merana??korang jugak..*pasan aku x..huhu
nwey.korang ati2 la..aku pon pesan ntok dri sndri gk nih..hehehee...sme2 la kte yep..
renungrenungkan dan selamat beramal !hehehee
len kli la aku ckp sal trust ni..da xde idea nk membebel lg..so..
bbye !


trust trust trust !


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011