▸ besday boy . . ... ♬
Wednesday 23 March 2011
♥ posted at: @19:57:00
0 wishes // make a wish?


haish...
ble bukak blog je,aku da pning nk update pe..bukan salu pon de cite bru nk cite..
asikasik bende same je..aku pon rimas..tp kdangkdang ble otak aku jem..bley la luahluah prasaan gtu kt cni,kn2..
huhu...pe aku nk story mory kat korangkorang ni ha..?hmm..
gni la..smalam besday boy!huhu..
besday sape?besday budak tue nih,incik isya bachtiar..huu..punye excited aku nk wish..
konon nk jd org first la..
hahahaa..yg bodoh nye,dy da taw awalawal yg aku nk wish besday dy,,huhu..kantoi..
malu gle la..aku yg sguh2 kot nk jpe dy,just nk wish n bg hadiah?hahahaa..
bongok gle la..tp da aku syg..oppssss..kantoi !gni la bermula nye 21hb march,aku da terketarketar cmne nk wish ni,xde pengalaman lam ni,so..aku wat2 la nk jpe dy jap kn,just nk copycopy cter,padahal aku da gelabah cmne nk wish ni..malu la,tp aku buatbuat bese jela kn,nati npk sgt aku ni overover,,huhu..
pastu..aku bg la hadiah,tp aku suh dy bukak time blik nati,cz aku malu la..hahaha
tp..sesungguhnye,c incik isya tu da taw awalawal yg aku nk wish..
hahahaa...bongok la..wat malu je..aku da senyumsenyum kambeng menahan ketawe..
hahahaa..pape pon..hraphrap dy ske la card besday aku bg tu..walaupon xseberapa,tp aku iklas kot wat card tu..last minute aku wat tu sebelom g jmpe dy..haa..ng penoh kaseh syg,tp klu dy xhargai..nk wat cane kn..
redha jela..walaupon sdey..hihihii...
incik isya bachtiar !

huhu..ni la dy..huisshh..da besa pnjang skang yep..hehheee
pape pon..sweet23 la syg !
wish u hepi owez keh !
luv ya !

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011