▸ saya sgt-sgt sedih =( ... ♬
Sunday 22 May 2011
♥ posted at: @13:53:00
1 wishes // make a wish?


"saya ,isteri ,dan ank2 berasa sgt sedih atas ape yg berlaku kepada rumah ank2 yatim di hulu langat"
ayat ni ciplak dri perdana menteri kite,.
haiz..terkejut aku tengok brite semalam..
rumah anak2 yatim ditimpe tanah runtuh?
kaw bia btol..tersentap aku dgr brite siaran langsung kat tv smlm..
mule2 ckp mangse 24org..last2 jdi 25org plak..
hmm..setakat yg aku tgok td..da 10org disahkan meninggal,9org terselamat,n
6org lgi tgah mencari..
allahualam..sape tau mne 6org lgi..hdup ke x..still xtau..
kat hulu langat??aku bru je g hulu langat aritu sblum exam final..
just g check out kat tempat plupusan smpah*eeeiiuuhh..sgt2 busuk..ggggrrrr....:(
hmm..sdey kot tgok brite sal ni..ank2 yatim tu..=(
tp yg aku dgr,perdana menteri da amik lgkah ng suh bina rumah ank yatim yg bru..hrap2
rumah bru tu,xberhmpiran la ng tanah2 yg nk2 runtuh ni..
xmau la banana fruits two time,kn*gaya johan lam adnan sempit..kikiki:)
ngok la ika ni,org ngah sdih kaw bley lg wat2 lawak ngok tu..haish..
insaf la ika..


ni aku amik dri youtube....tgok le....

http://youtu.be/1oja4l0fGlw

hmm..pape pon..ape yg terjadi..msti ade hikmah
disebalik nye,kn..
so..
selamat beramal dan renung2 kn..
=)

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011