▸ blog CIKEPAL ... ♬
Saturday, 20 August 2011
♥ posted at: @23:56:00
0 wishes // make a wish?




hi,sume.salam n gud evening ! 'last published on 2 july 2011',haha sgtsgt geli ati,lme siot.
ntah ape aku wat smpai lgsung xde mse nk bukak ko,wahai incik blog.hehe,don mad at me,bukan sy mitak nk mls2 kn dri ni,sory -.- *pujukpujuk blog :)
now,20 ogos 2011 dah,asal tetibe update blog?sbb kepale serabut + hilang akal + hilang ingatan + xtau nk ngadu kat sape , sobsob , siyes :'(
haha , merapu , xde la , cume tertarik ng entry CIKEPAL ni , haha , maap ye cikepal , bru sekarang aku ternapak entry ni , garagara berkurunkurun xbukak blog walaupon wifi laju giler. kemalasan masih menghantui diri ini,ceeehh , menggelabah je , nah , link entry tu TEKAN SINI YE haa , tekan lelaju. sgtsgt menyentuh ati kecil ku ini,wahai cikepal,terbaik ah entry ni , siyes lame giler xbukak blog,da xtau nk ckp pe,sy bukan sasterawan , xpandai nk bermadahmadah bagai, meluah kan pandai le, hehe, tu la kau,ika..orang ade blog,ko nk blog jugak,cmni la jadi nye,haram buruk punye blog,xkuase nk ber'hupdate2',haa kawankawan ku sume *bajet byk follower* maaf kan dri ini andai terkasar bahase, sy disini memohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki, sy ni manusia biase, xsempurna , x cantik cm HELIZA , haiz, sgtsgt cumey la heliza ni , mate yg perrrgghhh cun , xpe la ika , xcantik pon nk wat cmne , lam mimpi jela*haha pujuk diri sendiri :)
sy sgtsgt xpandai berblog, so sy undur diri dlu la ye , mau beradu , take care u olls ! puase esok tau ! oppss, lupe nk wish oleh kerana berabad x berblog, now , sy nabilasyafiqabintiismail , mengucapkan selamat berpuase bg umat islam sedunia ! n selamat ari raye maaf zahir & batin :) puase 30ari tau , jgn tinggal ye :) gudniteeee


eeee...asal xley upload pic ni??gggrrr , baru nk show off cik HELIZA HELMI ni ..eeee siyes geram,huh demn, tdo la :'(

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011