▸ a dream . . ... ♬
Tuesday 23 August 2011
♥ posted at: @22:48:00
0 wishes // make a wish?


salam n gudevening to ol readers !
wish ur day shiningggg guys . . yeaah , same goes to me here . . but cuace cni xbape nk shining la , ujan lagi , asikasik ujan . . so aku pon asikasik tido je . . makruh da pose ni , ape nk buat kan . .


nah , entry mlm ni , a dream . .
ade sape tau dream ni ape ? cepatcepat g google wikipedia . .
dream ni makcik google ckp sal stage lam tidur . . zzzz . .
bukan tu yang aku nk ckp , sebenarnye nk ckp sal impian , haa . . dream come true tu . . sume orang ade impian kan ? same la , aku pon ade impian , saje nk menyemak kan blog ni ng impian2 aku yang xseberapa ni . ade 2 kategori impian tau . . .


1 . jangkamasa pendek


2 . jangkamasa panjang


yang jangkamasa pendek , xpayah cakap la , memang banyak sangat2 ape yang aku nak , antara nye ialah , askem wall selection , haha aku xtau la dari naik sem 5 lagi , aku memang nak2 sangat2 , ble jalan kat market kan , mule la duk usha2 c askem ni , rse nk kidnap je bawak masuk baju , haha buruk perangai . tp sungguh , knp aku blum dapat ? nk kate mahal gile , dlm rm10++ je kot , tp Dia je tahu nape aku xdpt lg , haha . . xpe , nnt aku try dapat kan , pastu kan , aku nak makan spageti , yeaaahh ! yang ni baru je dapat , rumet tersayang yang masakkan tadi , perrgghh memang dy pandai masak la , bukan gune sos prego tau , ni sos yang dy masak sendiri , huuuu memang sedappp , . lagi satu , mcD , haihh xtau nape aku fanatik sangat ng mcD ni , hahaha cm xsudah2 , asik mcD je . . addicted kat ayam spicy dy oo . . sangat2 best walaupon aku terpakse menyedut licin air sebab punye la kick dy nye spicy . . but im hepi !




berbalik pada impian jangkamasa panjang , sudah semestinye kearah kerjaya . . mase depan . .
kerjaya , aku dulu xtau ape tu PPKP , but since da lebih 2 taun aku study bende alah ni , aku da phm skit2 ape tugas2 c PPKP ni , . xtau la aku minat ke x , cm terpakse je kn . . nk wat cmne , da tu yang aku mintak , hmm . . masih blur2 lg aku lam bidang ni , mybe klu ade rezeki nk sambung degree . . doakan aku ye :) kawin !! hahaha , mesti la kan . . sume nk kawin . . klu ade jodoh , klu jodoh kami berkekalan , dan doakan kami ye . . tp pape , sebelum aku hepi kan diri aku , nak sangat2 hepi kan dulu ma abah aku . . tanpa dorang aku xkan smpai cni da . .




ni la sedikit ehh , cebisan impian aku . . ni 1/4 je ni , smpai ke x , xtau la . . cm x je , banyak lagi ni , tp bia aku & Dia je thu . . so , pasang impian masing2 tau ! gudnite oll :)




belas ehsan makcik google :)













◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011