▸ piala malaysia 2011 ... ♬
Saturday 29 October 2011
♥ posted at: @18:35:00
0 wishes // make a wish?





29 september 2011 , akan berlangsungnye piala malaysia 2011 *eh,hari ni okay* di antara negeri sembilan dengan terengganu. ceehh , macam pengulas bola je aku , agak2 ade bakat x?bley apply pasnih :) #kikikii
okay,okay . tujuan utama aku nak cakap sal ni , sebab negeri kelahiran tanah tumpahnye darah ku , terengganu dapat masok final! weeeee~~ syok giler !
mane xsyoknye kan , baru-baru ni da gondol piala FA , ni struggle nak dapatkan piala malaysia plak.
da siap tumbangkan red warrior bagai , sekarang negeri 'hoben jang hoben' plak.
haizz..agak-agak ade chance x nk menang ni ? *curious*
ape-ape pon,rakyat masing-masing mesti ler nak sokong negeri masing2kan , termasok ler aku ni ,
'TERENGGANU NELANG' , tu la slogan yang salu aku nampak ble bukak fb.
nelang itu ape? nelang itu stands for ganas , berani , & seangkatan dengan nye lah :)


eh , ade dengar sal harga tiket?wuwuuu..kontroversi kot.
dengar2 makin nek harga , so melenting la penyokong2 ni.
yang aku tahu nye , penyokong terengganu la , sebab kan sekarang aku tengah cuti , so aku dengar la rungutan2 penyokong terengganu termasok la abah aku .
merungut bagai , last2 MB terengganu bagi less 50% , subsidi . hehe
tapi yang aku dengar , N9 pon ade less jugak , xsilap perhitungan aku , 40% so diorang bayar tiket ngan harga rm30,kat terengganu rm25 .
tapi kat stadium shah alam , still rm50 :)
tibe-tibe terengganu senyap , sebab sume da g stadium shah alam . haih , bley merempit ni tengah jalan , sebab xde org :) #kikikikiii


banner sape ntah wat . curi kat pakcik google :)



ape-ape pon , aku disini nak mengucapkan selamat maju jaya kepada team yang akan berlawan malam ni :) tapi sure lagi maju jaya buat negeri kesayangan aku ni , TERENGGANU .
slogan yang aku dengar...

NEGERI SEMBILAN - 'hoben jang hoben'
TERENGGANU - 'peteh ganu peteh'

n9 - nabil
terengganu - zizan


so , sampai disini je kate-kate dari aku , ape-ape pon kite tetap rakyat malaysia , jangan gaduh2 .
semangat sukan + kenegerian memang penting tapi jangan sambil menimbulkan masalah :)


sanggup beli jersi tu *wink2*


'MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA'
pesanan penaja :)
peace ^^
*debor plok , tapi mb ganu cakap , kalah ke menang ke , hari ahad ni , terengganu dapat cuti :)*


***tambahan

keadaan semasa di stadium shah alam :) penyokong terengganu :)
*heartbeat-faster&faster*


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011