▸ annoying voice . ... ♬
Friday 4 November 2011
♥ posted at: @13:11:00
0 wishes // make a wish?





dulu , time skolah2 dulu , time hingus meleleh dulu ,
yang xpenah nak amik kisah ape orang cakap ,
ade je suare2 annoying melekat kat telinga , xkisah sgt pon .
buat bodoh je , lantak ler kau nak spread out ur annoying voice tu kn, aku x hadap pon .
tapi suare annoying dulu2 xsehebat suare annoying skrg .

zaman da berubah , masyarakat da maju kan . ape nak kisah . macam-macam ade .
cara-cara ntok menghindarkan dari suare2 annoying ni , buat hal sendiri sudah .
dengar je , blah . xpayah nak amik port sangat .
xsuke buat xsuke okay . kalu aku , buat xtau je , tp ble suare2 tu terlalu menyakitkan hati ulam jantong aku ni , aku blah la . cucuk earphone kat telinge , test vokal kuat2 :) orang menyampah ? lantak .

dari dengar suare annoying tu , bek dengar vokal aku yang kalu bruno mars dengar mesti nangis2 nak duet ng aku . haha . mengarut dah . jum makan . lapor :(



◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011