▸ lost a good friend :') ... ♬
Saturday 5 November 2011
♥ posted at: @10:10:00
0 wishes // make a wish?



alfatihah buat M.BUSHIRIE , semoga beliau tenang disana .
aku kehilangan seorang kawan baik semalam . beliau meninggakan kami semua pada 4hb november 2011 . perginya tiada pengganti . aku xsangka akan menerima berita buruk ini semalam . 
bestfriend aku , pipoh , call aku semalam dalam pukul1pagi,bagitau sal bad news ni .
memang aku terkejut , aku xsangka , aku xpercaya pon .
pipoh dah sebak , suare bergetar2,xkan aku masih ingat dy tipu kan .


bush ,
seorang kawan yang baik , yang salu menceriakan kelas kami .
dy mc je , terus sunyi sepi kelas kami . dy memang nakal , tp dy punye nakal , kami selesa .
kadang2 satu kelas bising duk lawan ng dy .
ade je dy nak riuhkan kelas kami . dy tu atlet sekolah . men basketball , handball .
hoki bagai . xsilap olahraga skali la . memang last exam spm 2008 dulu , kteorang dah tau dy ade sakit , sampai time tu pon dy hampir-hampir nak kne exam spm kat hospital , tapi time tu dy dibenarkan balik ntok exam . 


after skolah pon , kami still ade pegi lawat dy ramai-ramai kat rumah dy kat manir,k.terengganu.
mule-mule pegi , terkejut gile aku tengok dy , bush yang gile2 dulu
da terbaring atas tilam , xberdaya .dy punye peha , besar pergelangan tangan aku je ni ha .
mate pon da kabur , sampai ak tye ingat aku lagi x , dy akan hendap muke kteorg baru dy dapat cam , tu pn dy ckp sebab dengar suare , baru cam .
sedih sgt time tu . 


lepas tu kami ade g lawat lg , tp kali ni mcm ade perubahan baik , dy da bley jalan slow2 , mak dy cakap pon dy da mkn banyak sekarang . so kami assume yang dy da ok sikit .
tapi xsangka , dapat berita kematian dy semalam . sebak sangat .
walaupn try buat-buat ok,tp still kua airmata ni mengiringi pemergian dy .
maaf bush , aku belum sempat mintak maaf dgn kau , banyak dosa aku dekat kau dulu .
maaf bush . 


bush , aku doakan kau tenang disana , semoga roh kau dicucuri rahmat .
dan ditempatkan di kalangan orang-orang yg beriman . semoga kau bahagia disana .








bush , ramai orang sayangkan kau . aku kehilangan sahabat yang baik .
alfatihah buat arwah .



◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011