▸ sester award winners ^^ ... ♬
Thursday 3 November 2011
♥ posted at: @20:37:00
0 wishes // make a wish?



hoi,time ni la hari yang paling ditunggu2 oleh semua warga sester. sester bagi sape yang xtahu is stands for sekolah menengah sains kuala terengganu . boleh dikatakan sume orang neves la , agak2 rumah mane yang menang eh . bagi sekolah sains ni , dy ade sistem rumah2 , ala cam harrypotter tu,grifindor bagai tu . lebih kurang la . tapi bukan sekolah sains je , ade je sekolah lain buat pon . 


okay , tapi aku xneves la , yang aku neves nye takot dapat last skali hasil sumbangan dimerit aku . takot jugak -.- tapi buat2 cool la , heroin xgaduh org tganu ckp :)
so..zaman2 dulu kala time aku pkai baju sekolah singkat , kain conteng2 , tudung serabai , stoking katon , kelas je tido . . time2 tu memang xde la rumah aku nak dapat merase award tu , tp yang mengejutkan aku , tahon ni . rumah yang penah aku bagi sumbangan dimerit tu -.- menang ! dapat award tu !
bangga siot *walaupon aku bukan lagi warga sester*





see ! aku dapat tau dari fb warden aku dolu2 kala ni :)
tersenyum bangga aku . haha
bagusla junior2 aku ni memartabatkan rumah tu . 
dolu2 time aku , semestinye rumah sigma la dapat . #kikikikii
ape2 pon , aku ucapkan tahniah kat warga rumah alfa , korang memang best sebab dapatkan award tu :)
utk rumah len , xpe , cube lgi :)



◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011