▸ menghitung hari :'( ... ♬
Monday 2 May 2011
♥ posted at: @11:01:00
0 wishes // make a wish?


salam sume :)
hari yg baek..cuace yg baek..hati pon ok2 je..*sj sdapkan ati..wahahaha
nwey..aku skang tgah menghitung hari...huhu..asal ea??coz ni final semester kteorang ble same2..together-gether cm gini..nati masuk semester5,da berpisah jaoooohhhh gilak !antara banjaran titiwangsa yg terlentang kat tengah2 antara aku dan die..hahahaha..*aku blaja geografi kot skola menengah dlu..huhu..,
hmm..so skarang..menghitung hari,tu la keje aku hari2..haish..
tp ade soran member ni ckap..

"ika,ko jgn la asik menghitung hari dgn ati yg sdey cm gini..ko kne hepi2..
ko pon tau ni mse2 terakhir ko ng die..nati kalu ko asik sdey je..ko yg nyesal ble jaoh nati..xde kenangan manis ko ng die ntok ko hepi2 kn dri...just abes kn mse2 ni ng hepi2..last moment kot.."

haa...ble dy da nsihatkn aku cmni..aku pon sdar la kn..klu asik sdey je..nati mse2 tu akn berlalu gtu2 je..
da xde kenangan manis ng die..so..ika ! chaiyok2 !..huhuhu..
jap2..tgal..................................................................................

: 12 days more 


hmm...sgt2 sdey ble igt tgal beberapa hari je lg aku ng dy..aaarrhhhh !
kuat la ika....aku tau kne berdikari tanpa dy d cc...
hmm..ika,ika..mcm ko ta penah sorang2 kn?dlu matrik ok2 je..plkn lg tuh..ok2 je kn..
aku da bese di manje2 kn dy kot..
tu yg cm susa ar ckit..tp aku ok..
aku bley punye berdikari..
aku kn tough *hahahaaa..koya
so..ta de hal..jom layan lagu ni................!!

http://youtu.be/cMwtH4-FYWk

p/s : thanks 4 reading dis entry :)

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011