▸ moment dat i wil nver forget :) ... ♬
Sunday 1 May 2011
♥ posted at: @16:35:00
4 wishes // make a wish?


moment dat i will never forget------> is u !
thanks sgt2 da teman kan g dinner mlm td..haa..smalam dinner clas aku..
dinner last kteorang together2 coz da semester4..lagi 2 semester kteorang just dapat jpe ble final exam coz
sume g practical..........haishhhhh...
practical t da xley jpe2..gelak2 same2..sume akan bz gle2 la..
so..semalam kenangan yg xakan aku lpe..
thanks awak..da layan sy bek sgt2
sy xakan lpe kn awak walau sesaat pon..
sy akan rindu awak smpai awak xley tdo mlm..
sy akan tetap sygkn awak smpai syurga !
wahahaaa....cun la..

semalam dy layan je aku..
smapi makan pon dy yg hidang kn..hahah..
terbalik seyh..patot nye aku yg hidang kan ntok dy,ni da terbalik..aku plak yg dy layan..
memg terbaik la..dy xtgal kn aku sorang2 pon..kcuali time dy kne g 
mainkan video,coz dy yg wat bende alah tu..so dy la kne handle..tp aku ok..mber2 yg len still ade temankan aku..
so..aku xkeseorangan la kat ctu..haa..1st2 tu dy bley ajak aku g duk tempat vip..fuuhh,,
gle aku duk meja depan skali..punye tertib aku duduk ctu..
haahaha,,last2 dy ajak aku duk blakang,dy tau aku kekok duk depan tu.,,haha.
ok la tu kn..sekurang2 nye dy phm aku xselesa kat depan tu..huhuhu

mr. & mrs iron...:)

huhu..ni je pic kteorang...
hmm..rely2 miss dis moment..:'(

thanks 4 reading dis entry :)
bubye !

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011