▸ kesian..dunia-dunia ... ♬
Saturday 25 June 2011
♥ posted at: @14:27:00
0 wishes // make a wish?




hai..korang da makan?aku dah,,hehehe,,
g makan kat kenduri orang kawin.huhu..
bese la,ble g kenduri org kawin ni,teruja ckit,yela..
tbe2 kegedikan melanda..huhu..agak2 ble turn aku plak kawin..ngeee~~
oke..bukan tu yg aku nk gtau kat cni..sebenarnye an..
pas g makan kenduri td,aku bukak ar fb..seperti bese la,ble ade je reality show yg bru je melalui saat2 genting..umum je result..
berlumbe2 la manusia2 ni update status..ade yg marah2..ade yg happy je ble team yg diorg minat tuh menang..*termasuk la aku.agagaga
haa..lepas tu,bukan ape la kn..
kte ni peminat je,penyokong,tp yg aku kesian gle ni..
kat peserta2 yg bertanding tuh..
korang pkir la kn.mse diorang ngah meletop2,femes..
sume peminat ni puji melambong2,cm mael lambong da aku tgok..
tp part yg kesian ni ble kalah..
aisehh..aku bg contoh la,cm jozan an..
diorang dapat 2nd maharajalawak..
lepas je kalah,xdpt 1st place,mule la..manusia2 ni mengutuk2,mengate2..padahal diorang da wat yg terbaek..
kesian aku tgok..ayat2 mengate tu memang pedas gle la..
tp bukan yg kalah je,yg menang pon kne kutuk taw..
mcm sepah yg menang smalm..peminat2 yg xpuas ati team yg diorg sokong tu kalah,trus mengate2,mengejek2 yg menang,ckp.."alaa...naseb je tu.bukan lawak pon "
ade yg ckp "alaa,,bg chance je,da nk blagak"
beb..kte 1 malaysia kot..kalah menang tuh adat bertanding la..klu sume menang,spe yg kalah..bia la diorang,rezeki masing2..bukan wit tu diorang bg ng kite pon,kte peminat,kne skong la,menang ke,kalah ke..ape kede hal...diorang syok kot..huhu..
*suke tgok maharajalawak ni,hilang tension ooo...

barisan peserta2 maharajalawak :)



p/s : sokong la industri kite.huhu..
jangan rendah2 kn diorang ble kalah,n mengate2 diorang ble diorang menang..kte bersaing secara sihat..huhu..agagagaa :)


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011