▸ maharaja SEPAH? ... ♬
Saturday 25 June 2011
♥ posted at: @00:29:00
0 wishes // make a wish?



haha..tengok2..memg x dinafikan la.aku ingat kn c jozan jd maharaja..
rupe2nye..sepah..aigooo~~
ape kede hal..sape2 menang pon,wit bukan bley kat aku pon..
hahaha..tp CONGRATES SEPAH!korang memang maharaja beb..
xrugi aku donload maharaja,dapat tengok korang..tp yg xley blah..c syuib..
muke ko kn,xyah bunyi sore pon,gerenti sume da gelak..
ko memg ade bakat terpendam ow..tahniah2..

korang CUMEY!

hehe..tp korang xley excited sgt aw..korang dpt wit byk2..tp kne bhgi 3org
hahahha..padan muke *gurau je bam
hahaha..tp nabil besttttt brrrooooo..ko bolot sorg2 je an..
best ar ko..xdpt title maharaja pon xpe..
ko amik title datuk..kn byk wit..huhuhu
suke la ko bam billll oii..tp bley than ko ea dpt 3rd place..bley plak ko lawan jambu..
congrates2!!aku plak suke lbih2..hehehe

best kaw brooo :)


JOZAN!!!pape,aku tetap sokong ko dunia akhirat..eecececeee..
tp btol,walaupon korang xdpt title maharaja..tp sesungguhnye,korang best gle la..
ayat korang da aku hafal satu2 kot..
hehehe..bangga x?hehehe..
*uma kte ade anjing jee...
alalaaaaa...cumey nye ko,zizan time ni,cm nk gigit je ko..
hehehe..tp part johan,yg awan nano tu..xley blah sial..terbaek!

*papa kte kaki  pompuan.HAHA

congrates la ntok korang sume..wit byk xnk share ng aku ke?kopak ni bai..
hahaha..korang sume cumey..wat jambu...

muke kiut,hati legend :)

p/s : menang kalah adat bertanding.pape korang tetap best!peace yaw :)

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011