▸ ke'excited'tan yg melampau . . ... ♬
Saturday, 27 August 2011
♥ posted at: @12:23:00
0 wishes // make a wish?


hai , malaysia . .
salam n gudafternoon oll :)
wht a happy day ! omaigodd , im heading to hometown in 8hours more :)
am i good ? yeahh ! rely good , just ignore my heartbroken lastnight , bangun pagi ni , dengan senyuman yang tersangat la manis , ng gigi xbergosok, lantak ah , nk senyum gk . hehe . . *buruk perangai anak dara ni .


senyum , xpelu kata apa2 :)
let bygone be bygone , life must go on , kan  ?
so , aku ni tesangat2 la eksaited , bangun awal oo pagi ni , smpai cik biubieu ni tegor aku ,haih , awal nye bangun arini ,ehh , mesti la , nak packing2 , walaupon semalam , 2 hari lepas da siap2 packing , hahahaha , hepi nk balik oo .. :)


mintak2 jangan la jammed smpai aku pening , jalan jaoh oo , bile pening , memang xde mood la , siyes .  so aku nk jage mood balik kampung aku ni ng sebaik2 nye , hehehehe , so , jangan jammed teruk2 ea , sikit2 xpe :)


hmm , baju da siap basuh sume , almari tu da kemas2 , katil da buang cdar sume , da siap2 basuh pon , selimut skali , yang xsudah lgi ,is me ! belum mandi lg . hahahaha . nnt petang baru bertolak ke medan gopeng , sebab nek bus kat sane , bus aku pkul 8.30mlm , so harap2 perjalanan nanti xbape nak sangkut , n insyaAllah , pgi esok aku smpai home sweet home ! :)


so , kepada yang otw balik kampung masing2 , cni ade sikit pesanan :


1 . sebelum bertolak , pastikan tidur yang cukup . ni penting tau , sebab nk elakkan mengantuk ,ye ?
2 . if , xcukup tidur , n tibe2 mengantuk , tolong la stop mane2 R&R ke hape ke , ntok rest nk tidur jap
3 . pastikan orang sebelah anda tu , temankan anda bercakap ye , sebab nk elakkan anda boring sorang2
4 . tolong elakkan sikap nk sampai cepat , biar lambat asal selamat , ingat peribahasa ni :)
5 . saling hormat menghormati diatas jalan raye tau , saling bertolak ansur , sume nk balik kampung kan , bukan anda je :)
6 . last , berhati2 la :) ingat orang yang tersayang menunggu kepulangan anda di sana :)


p/s : yeay , nak balik , jum mandi dulu pastu packing kali ke 8 , hahaha :)
p/s/s : dikesempatan ini nak mengucapkan selamat pulang ke kampung masing2 :)

wow, jammed !



◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011