▸ sinopsis 1syawal =) ... ♬
Wednesday 31 August 2011
♥ posted at: @00:32:00
0 wishes // make a wish?




salam aidilfitri ! 
wow , raye da ? cepat je mase berlalu , rase cam baru je start pose . hahaha . bunyi cam cool je , lam perut , bersorak bagai , siap matchingband , punye hepi * sebab perut aku da lame xmakan banyak2 , so . . nak preview balik ye perjalanan aku pulang dari perantauan . . 

28hb ogos 2011 , 8.30pm , yes ! aku berjaya tempatkan diri dalam sebuah bas yang agak eksklusif la , single seat , kaki letak atas , ehh . . hmm , best oo nek bas nak balik kampong , teruje gile la , da terbayang2 nanti aku smpai mesti ramai orang kampong datang sambut aku ng red carpet bagai , haha . *tipu je
ce imagine , 10jam lebih aku bertapa lam bas tu , lame oo ! penat punggung aku , siyes . . lame sangat2 , xsangke aku , ingat kan lam 8jam je , jammed ? ? x pon , xde jammed pon malam tu , smooth je jalan , xde sangkot2 , .

then yang wat aku xtido sepanjang perjalanan sebab lalu kat KARAK ! eeee , sumpah aku hgeri bile ingat balik movie karak tu , jangan la time2 aku lalu ni dy wat hal , tu je aku mintak , tolang la , sejuk perut lalu situ . . xbrani aku nak usya2 kat luar tingkap tu , hahaha

but , nothing hepen n aku smpai ng selamat pada pagi 29hb ogos2011 di TERENGGANU ! yeaahh . eksited nye sy!
smpai je , tros terbungkang cam badak air yang lame jalan kat padang pasir yang berkuron2 xjmpe air , peeerrrrggghhh , best nye dapat tido :)

1syawal2011 ? ?
cool but no cool :'( asal xcantek plak baju raye ni ? eeeee xnak pkai! smbil guling2 atas lantai :'( lantak ah , pkai je , nak raye da ni . . pkai jela kan . . so far , xde la orang nak sound2 ckp baju aku xcantek kan , takot kne mintak maf skali lagi . .


yeayyyy ! still available lagi ye muke aku nak dapat duit raye ! tq ye makcik2 pakcik2 yang sudi bagi saye duit raye , terharu ! 
lam otak da planning2 nak wat pe ye duit raye ni , hahahaha :) syokkkkkk :) haih , kne tido ni , sok nk g raye lagi , huhu :) jum tido sume ! gudniteeee !

p/s : tunggu part 2 plak ye , pic sume belum dapat lagi :)
p/s/s : awk , cepat decide , sy xsanggup tunggu2 lagi :'( sy xkuat :'( bukan senang nk cover kesedihan ni 



◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011