▸ my birthday is my bad day ? ... ♬
Friday 26 August 2011
♥ posted at: @18:12:00
0 wishes // make a wish?


salam n gud evening readers . .
mybirthday ? ? yupp ! today is mybirthday ! whooaa soooo hepi lol . . ehh , hepi ke ? entah . . knp aku ckp mybirthday is my bad day ? ape yang aku harap kan , ape yang aku impikan , ape yang aku angan kan , tu sume just khayalan , realiti xseindah fantasi . .


ape yang aku angan kan tu yang xjadi kenyataan ? banyak , n bodoh kot , haih , perlu ke aku angan2 bende tu , last2 habuk pon tarak n aku kecewa sorang2 . . aku harap kan yang besday aku kali ni wat aku suprise gile2 , but ape yang berlaku ? suprise sangat ke ? no , no , n no ,no suprise . damn hurt -.-


memang aku bodoh , sebulan sebelum besday aku , aku da start angan2 , konon2 ape ye suprise dy kat aku ntok tahun ni ? dy datang cni ke ? wow , ehh , ke dy bawak present eh ? atau dy konon2 xdtg , pastu dy kol ckp jumpe dy kat bawah ? fuuhh , sweet gile . . ignore kegedikan aku , ntah la , aku x de backup plan , nak cover kesedihan aku , memang aku sedih , aku xjangka akan dapat dugaan seberat2 ni , n prob tu wat kami jauh , sgt2 jauh smpai aku langsung xtau kbar dy , siyes aku down , tersangat2 down disebabkan prob tu .


xpe la ika , aku kne terus kan , bukan besday ni penting sangat pon . hmm , tambah2 sedih bile xde sorang pon family aku yang ingat tarikh ni , omaigoodddd , sume lupe kan ? memang aku xpenting la tu . xpe la . telan sume sedih aku .


namun , disebalik kesedihan , terselit jugak kebahagiaan , siyes aku xjangka budak2 ni nynyi lagu happybesday td , bayangkan , aku da hide awal2 aku nye besday sebab nk tengok si dia ingat ke x besday aku , so bangun pagi ni dengan harapan mesti budak2 ni xde wish , walaupon sedih , tp nk buat cmne , but masuk je lam van , c anne g cucuk2 telinga aku sebab time tu aku pkai earphone , so aku tanggalkan n tye , nape ? diorang terus nyanyi kuat2 tambah2 bile aku duk tengah2 , xsemena2 airmate aku kua , terharu gile , thanks babe da ceriakan aku . thanks anne , hui , bella , maziah , dazz , baccy , pipie , jes n linda . thanks :)


p/s : hmm , terbukti yang dy masih ingat besday aku sbb semalam dy call wish besday . thanks awk , walaupon kite tgah prob , awk ingat jugak besday sy . angan2 sy tu bia sy simpan je lam ati sy ni . xpe .

p/s/s : genap setahun si teddy,isya bersame aku . ntah smpai bile , xtahu la -.-

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011