▸ nk mati sgt ke ha?? ... ♬
Sunday 21 August 2011
♥ posted at: @22:52:00
0 wishes // make a wish?




haizz , aku da lme sbar , siyes . . bukan aku nk sibuk2 jage tepi kain org , tp agakagak la , benda mati pon ko nk mainmain , da cukup ke amal ibadah ko tu ha ? siyes lme da aku perhatikan ko ni , malas nk cmpur sebenarnye , tp makin jadijadi plak perangai ko . aku xckp aku ni baik , aku perfect ,  x pon . tp ko tu , maybe ko belum matured lg , tp aku pon belum matured gak , haiz , nasib bek teringat kat incik blog ni , bley la aku luah kan , nk luah kat fb?? xde keje nye aku nk hebohheboh , sini xpe , aku xbyk follower ,hehehe xde orang pon nk bace , aku je bace . hahahaha .


yang xtahan nye , ko nak mati , ko g cakapcakap kat fb , gtau sume orang yg ko nk mati . . daripada ko cakapcakap , bek ko g tambah pahale , tp aku xtau la kalu ko mainmain je , tp xkan pasal mati pon ko nk wat mainmain , da xde mainan lain ke ko nk main ? mati jugak ko nk main kn? ntah la , mybe aku xkenal ko kot , so aku xpaham ape ko rase , tp pikir la , bukan ko sorang ade masalah , perlu ke ko canangcanang kan masalah ko bia satu dunia tahu yg ko ade masalah? cover la masalah kite , bia orang xtahu kite ade masalah , orang pon xanggap kite ni bermasalah , kalu xtahan sangat , share la ng membermember , bile ko syoksyok post masalah ko kat fb ko tu , orang mcm aku yang xbape kenal ko ni , akan label kan ko macam2 , nk cari publisiti la kn , ape la , aku try nk paham ko , yang myb ko tertekan , but sweety , ingat la , ade lagi orang yang tidak bernasib baik dari kite , sekurangkurang nye ko ade hidung , mulut , mata , . sume lengkap , yang xbernasib baik tu ? diorang xmerungut pon , syg . . ko kne tabah , ni pon peringatan ntok aku , bukan ko sorang je tengah dugaan kn . .


pape jela , aku pon tanak cakap banyak , diri sendiri pon xterurus , ade ati nk sibuksibuk hal orang , hahaha , ika , ika . . tape la ,just nk igtkn diri sendiri . hehehe . bubye ! gudnite !


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011