▸ korang ade ? ... ♬
Monday 22 August 2011
♥ posted at: @19:55:00
0 wishes // make a wish?




salam , hehe , dikesempatan orang tengah syok berbuke ni , sesaje aku nak menyibukkan diri kononkonon ade banyak bende nak gtau kat blog ni , hehehe , percaye ke x ? baru aku tahu , sebelumsebelum ni mesti ade orang yang menyampah bace status kat fb aku , hahaha
tp betol tau , sebab baru sekarang aku menyampah , eh bukan menyampah , tp ntah la , lam ati aku ni cakap 'eee , xpayah la post2 kat fb cmni , nnt jadi pape , korang rase malu ', macam . . ah nk delete je sume ni , nnt orang tengok wat malu je syok sorang2 . .


hahaha , aku sendiri penah alami nye , siyes , ni tengok . .


eee , malu bace balik -.-

xtau nak cakap ape dah

macam syok sorangsorang je , kn


so , korang tengok , agak menggedik x ? kn ? aku bace balik pon cm alahai , malu nye . . tapi korang xkan rase kalu xde pape jadi kat hubungan korang , but when something happen , malu tu akan datang sendiri . rase cm nk delete je post2 tu , tp banyak plak , so rase cm ah , delete je teros fb ni , . tapi setiap ape yang berlaku , mesti dengan izin-Nya , blaja lah terima hakikat , redha dengan ape yang berlaku dan hadapi dengan penuh ketenangan , sesungguhnye Allah tidak akan menguji umat-Nya melebihi kemampuan seseorang itu . bukan peringatan ntok korang je , but ntok aku jugak , sebab aku pon manusia , xlari dari kene ujian .


bagi sesapa yang status nye xbape aku nak suke , aku mintak maaf , bukan xsuke sangat , tp ntah la , bile korang in trouble , mesti korang pon cm eeeee . . perlu ke post cmtu , but after dis , kot kot aku post2 plak cmtu , hahaha , manusia , ble ade masalah mule la xsuke itu , xsuke ini , but ble xde masalah , dunia ni aku yang punye la . k la , tu je nk gtau , so . . hepi break fasting ! !

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011