▸ ainan tasneem ? sape ? ... ♬
Saturday 3 September 2011
♥ posted at: @17:42:00
0 wishes // make a wish?



haluu bloggers ! heee , aku lambat pick up oo story ni btol2 baru .
hehehee , nahh , AINAN TASNEEM .
ade sesape knl aak ? ade ? xde ? sape yang da tau lame , diam2 je kat blakang ee , kalu sape yang belom tau . . hee . . naaahh , ainan tasneem ni
baru je aku discover sebagai penyanyi cover yang sgtsgt cumey n ade bakat terpendam au . mane aku jumpe ainan tasneem ni ?
abang aku yang kenalkan , bunyi cm jumpe je , blagak . haha . bukan jumpe , tengok :)  ngee ~ tp dy ckp ainan tasneem ni da lme da ade kua , sejak zamanzaman tudung2 bawal lg , skang kan da zaman tudung2 panjang a.k.a shawl :) ngee~~
lame la tu oo . 
dis gurl is sooo amazing , her voice make me feel awesome ! so cool meh . . rely touching . hahaha not rely but sgtsgt best . try aa usya suare dy lam utube . . dy ni boleh dikategorikan lg best la dari dak NAJWA LATIF tu , tp bagi aku la , bg orang len aku xtau , ye la , 'lain padang , lain blalang , lain orang , lain la pandangan ' kn ? eehhh ? ye x peribahasa aku tu ,ade aku kisah . . haa cni aku letak antara video dy eh . tengok la. zzzzzssssttttt!

ni zaman2 shawl daa :)

nahh , ni zaman2 tudung bawal dulu2 :)

ahh . yg len tu cover , yg ni memang lagu dy la cipta :)


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011