▸ kesabaran itu indah . ... ♬
Tuesday 6 September 2011
♥ posted at: @22:18:00
0 wishes // make a wish?


salam n gud evening readersssss . . .
hmm, mengenai entry ni,KESABARAN.
ade xsesape yang xpenah dilanda masalah oo musibah ooo malapetaka oooo lagi . . trajedi ??
aku pecaye yang sume penah mengalami samada banyakbanyak kali atau sikitsikit kali.eh.


kenape ? sebab kite manusia , tidak sempurna n tidak dapat lari dari dilanda masalah. kecik oo besa . . tetap masalah :)


orang cakap, bile kite ade masalah , kite kene senyum .
senyum ? tengah problem ni mne bley senyumsenyum , kn?
aku pon xley nak senyum ble tgah prob . tapi penah buat skali , cube2 jela. n result?? ok what .
boleh je senyum , malah bile senyum orang2 sekeliling pon turut tersenyum n tidak langsung wat kite hilang jap masalah tu .


wat kite hilang jap masalah tu ? ? bende aku merepek ni , haiz. maksud aku , kite lupe jap sal masalah tu . haa. . maybe bagi sesetengah tu , masalah tetap menghantui diri walaupon da senyum bermangkokmangkok. tapi still ingat masalah tu . tu xthu la aku nak cakap pe . kene senyum ikhlas lagi kot . :)


tapi kan sabar itu indah , sebab ? sebab kite dapat kawal diri kite dari melakukan sesuatu yang dilarang . mentang2 ade prob je , nak bunuh diri la ape la kan. tu salah , kite kne bersabar dengan dugaan yang diberikan . memang berat nak terime , tapi kite kena redha, ni pon aku pesan ntok diri sendiri .


bersabar la kawan2 ku :)
ingat la mesti adehikmah disebalik sume yang terjadi:)
p/s: renungan bersame2 :) me too , kne bersabar juge :) senyumla ika . .

pic hiasan semate-mate :)



◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011