▸ the BIGBIG LONGKANG mouth ... ♬
Friday, 30 September 2011
♥ posted at: @20:57:00
0 wishes // make a wish?



kau memang sopan kan.ape je kau xpuas ati,kau cakap je kat fb kan.kau igt kau sorang je ade fb?
opssss,lupe,kau kan missuniverse.alalaaaaaaa,chomeynyee*muntahtujuhdas
kau,nak cakap pakai otak,kau cakap,tapi kau xbuat,
pehal bro kau g cakap2 kat fb?kau xpuas ati,cakap depan2 la.
kau kan yg cakap cmtu,'xpuas ati,face to face'
oooo,ok2,aku paham,so fb ni kire face to face la?bagusnye otak kau.
bley pinjam time exam ni.kompem aku lulus dgn cemerlang.
yes ! memang aku xpuas ati ng kau.
sebab kau pandai cakap tapi kau xPRAKTIS!
ade kau cakap kat kiteorang kau xpuas ati sal smpah ke,ampaian ke?
no,no..langsung xde.blah la,nak jd ustazah,tp xberkemampuan.
kau tu,2x5 je ng kiteorang,cakap blakang,nahh,aku memang cakap blakang pon.
aku xkan dajalkan orang kalu org xdajalkan aku.
aku xkan sibuk hal org kalu org xsibuk hal aku.
kesian kat kau.
blah la.




fake kau !


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011