▸ baby girl satu ! ... ♬
Friday 16 December 2011
♥ posted at: @16:05:00
0 wishes // make a wish?




nak baby girl satu ? kalau la bley order cmtu je , nak jugak aku
tolong orderkan ntok ma aku tu . siap delivery lagi haa .
ma aku tu punye la teringin sesangat nak baby girl satu lagi .
xcukup-cukup ngan aku sorang , nak lagi gegirl .
agak-agak aku ni x girlish sangat ke ?
aku rajin ape , tolong ma masak , kemas uma .
ok what ? bley jadi menantu orang da ni #hipokrit

bila tengok auntie aku tu , punye ramai gegurl lam family diorang .
jeles oo . family aku ? ramai warrior2 ni .
xpe la , bley pertahankan family , kn ? agak la :)

family auntie aku tu nak sesangat warrior2 ni . diorang ade sorang je warrior .
viseversa plak ngan family kteorang , ramai warrior , princess nye ? 
satu ni je ha . aku la tu kan . 

kadang-kadang tu timbul gak perasaan nak sorang kakak . sorang
cukup la , nak buat teman je .
bley share2 kan ? ade kemba lagi la syok !
waa , aku teringin nak ade kemba seiras .
bley ketuk2 muke aku sendiri ble marah . haha

auntie aku belah abah ade anak kemba tau .
agak2 genetik dy pegi kat aku ke x ?
xdapat ade kemba sendiri , bley anak sedara kemba pon ok je .
dapat anak kemba lagi la ! tapi orang cakap bukan senang nak jaga anak kemba ni , kne ade kekuatan dalaman yang tinggi ni . nak pakai ilmu ape , xtau la aku .
but diorang cakap , kesabaran tu sesangat la penting kan .
da sorang demam , sorang pon nak demam .
sorang nanges , sorang lagi mesti nak nanges2 jugak .
maybe diorang jeles kot .
hmm , so kne adil la kan bagi kasihsayang cinta tu :)

aku ni , nak tunggu bley anak sedara , lambat lagi la jawabnye .
da umur aku ng abang aku tu pon , beza setahon je .
aku 20 , dy 21 . muda lagi tu nak kawin .

xpela , anak sepupu pon aku rembat .
sepupu aku da ade baby girl , bley la aku feeling2 main ngan anak sedara sendiri kan ?

baby girl xsame ngan baby boy , boy ni ape sangat nak di pakai kan ?
selain short , tshirt + tshirt berkolar , belang2 camtu .
tu je la , kalu girl macam2 ade haa .
gaun , baju pendek , baju panjang . bulu2 , reben2 .

lagi2 accesories kat kepala tu . nice la !
aku suke sangat tengok baby girl pakai benda alah tu kat
atas kepala diorang . nampak sweet je .
kalu aku pakai ? orang cakap aku meroyan xpasal2 nanti .


see , baby girl ni pakai benda2 alah tu kat kepala dy , cantik sangat !
xpela , ok what jadi satu2 nye princess lam family aku ni .
ade ramai warrior2 . senang hati je :)
ramai orang sayang ! haha , ok tu aku tipu je .
sume orang sayang la , boy ke , girl ke .
ok , baiiiii  ^^



◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011