▸ budak jaga kaunter | annoy me ... ♬
Friday 16 December 2011
♥ posted at: @05:58:00
0 wishes // make a wish?


eeerrr..caution,caution !
ples la,muke kau da cantek xpayah la wat perangai cm setan sangat.
ni kes da lame,tp tibe2 otak aku refresh,pastu tersepak peristiwa ni.
memang nak kne saman syarikat bas sani ni.

pada suatu hari,agak cerah,matahari xde,bulan je ade,aku tiba di putra.
ofcos nak balik ganu ler ni.dengan sopan santunnye aku check in kat kaunter sani ni.
ehem-ehhhemm..err,ni bas da sampai ke?
gile sopan aku bertanye kat akak kaunter yang tengah lepak sambil tambah2 mekap kat muke yang da sedia tersangat tebal ng mekap kau tu..
kau bangun pastu kau tengok tiket aku,
'ni bas kol sepoloh,xmasuk lagi,tunggu depan tu je,nanti ade dy wat annouce' bace ng nada megah2 sikit,agak2 kerek.
++ suare yang lantang.
err,malu saye awak cakap kuat2 camtu,nak bagi sape dengar kak oi??
saye je yang nak tau.xpayah la kuat2.

aku pon blah la,tunggu depan tu.sekali hempon aku vibrate,
sekali pakcik bas kol la,tanye aku kat mane,bas da nak blah.
aisehhh ! vavi nye pompuan !
tadi bukan main c makcik yang pandai mekap jadi muda tu sound2 aku suh tunggu,konon bas belom masok lagi,last2 c pakcik baikhati ni plak kol aku sebab bas da nak blah.
hanginnnnnn!
bapak hangin aku!

berlari2 la aku g cari bas tu.
aku naik je,teros bas jalan.mak aiii..
pompuan tu,nasib baik muke kau cantek.kalu aku terlepas bas tu,kau belikan aku bas satu ntok aku balik ganu.bodoh betol.

budi bahase la sikit,kau tu keje berdepan ng org ramai.
kesian adik2 yang innocent cm aku ni kene sound free kat kau.
xpayah la nk tinggi2 suare.aku mude lagi,sound aku ok la kot.
xtau la kot sound kau yg xok.

ok,cukup dah aku mengadu.time ntok menginsafi dri plak.
adios ^^





◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011