▸ masuk COURT?? ... ♬
Tuesday, 5 April 2011
♥ posted at: @15:18:00
0 wishes // make a wish?


court??fulamak..cam ade kes je aku ni masuk2 court..hahahaa
tade la..aku bru balik dari court shah alam..haa..agak2 aku wat pe ea kat sane?cari publisiti??tgok artis kne bicara??kes berPROFIL TINGGI???hahahaaa..ofcoz tak oke..
aku tade la nk jage tepi kain orang smpai cmtu skali..hahahaa
aku g sane coz nati bidang keje kos yg aku amik ni,de kaitan ng perbicaraan lam mahkamah..
haa..tu la yg ngengade myemak muke nih kat mahkamah ni..
huhu..
tp tade la sonok mne pon..
cm formal gilak..uhhh....xske la aku formal2 bhaa...huhu..


tp kne alami gak walau cane pon aku lari..hhuuu..n te sgt2 la boring ble duk lam mahkamah ni..
dgar plak orang menipu *haish..memandai je aku kate dy mnipu..
hahahaaa..xla..da kes yg aku dgr tu kes rasuah,tp si tertuduh tu tanak ngaku salah..padahal si saksi tu sendiri yg ngaku nk bg rasuah yg di minta oleh si tertuduh tu..*huh..pe bende la diorang ngarut2 ni..pning kn aku je...


hmm..tp aku tataw la cane kes tu di bicarakan smpai abes coz kteorang kua awal..
nk blik kolej balik la kte kn.. *padahal aku da pning + nk muntah dgr orang2 mahkamah ni bercakap..bajet ganas je..huhu
so,kteorang bley la blik awal dgn segala hormat nye..hahahaa..
punye excited aku bley tdo...huhu...


kami dalam court shah alam....


oke..sampai cini je ea..bubye !


p/s:thanks 4 reading this entry :)

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011