▸ sakit ati ! ... ♬
Saturday, 9 April 2011
♥ posted at: @19:12:00
0 wishes // make a wish?


aku sakit ati gle la ble pe yg aku tak wat,dy wat bley..
dy menggatal kat fb bley,aku menggatal dy marah..
ehh..aku pon ade hak nk marah dy klu dy marah aku wat..
dy bukan men lg,aku paham la dy ade mslah..aku pon risau kn dy sgt2..
dy igt aku hepi ke dy ngah trouble ni..
aku pon sdey ble dy sdey..tp agak la kn..
aku bagi dy mse ble dy ckp sabar la,bg la dy mse nk tnangkn dri..
ok fine..aku bagi kot..
yg dy salah gune kepercayaan aku tu pehal..
sakit ati aku taw x ble bukak fb dy,bukan men bls2 komen ng pompuan tu..
ble aku bls2 komen ng jntan,dy marah..aku hormat kot,jge ati dy..
tp dy..aku bg mse tnangkn dri,xde kcu2 dy..dy bley plak on9 fb pastu komen ng pompuan..haishh..
ni da lbey..
dy xpkir ke pe perasaan aku ble aku tgok fb dy..
dy xpkir :'(
da la weyh..mls aku nk pkir..wat tmbah2 dose aku je..aku bukan men risau kan dy..tp ni blasan dy kat aku..
ok fine...fine sgt2...
ta yah msg2 aku lg...aku kn xpenting,,kn lg ske on9 pastu komen2 ng pompuan..
ha..g la...
da la..buat la pe yg dy rase hepi..aku da xnk cmpur lg..
kecewe kot.dah la.



◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011